10 Mayıs 2013 Cuma

TUĞBİŞ;1.Anneler Günü Blogger Etkinliğindeydi

Herkese merhabalaaaar;

4 Mayıs Cumartesi günü Koşuyolu Mod Cafe'de blogger buluşmasına katıldım.Harika bir organizasyondu.Güzel bir kahvaltı eşliğinde birçok bloggerla tanışma fırsatı yakaladım. Daha taze bir blogger olduğum için benim için güzel bir deneyim oldu.
Organizasyonu düzenleyen değerli blogger arkadaşım 
ilknurundunyası'na teşekkür ediyorum.

Bizler için çok değerli sponsorlar bulmuş ve harika hediyelerle bizi mest etti.

İşte bu kocaman paketlerdeki hediyelerimizden örnekler;

İDİL BABY bizlere mink paketler içinde çok cici hediyeler verdi bizde o anı ölümsüzleştirdik. İdil hanım'a ve idil baby ailesine teşekkürler..

KNORR; bizlere süperrr ötesi sepetler göndermiş.İçinde yok yoktu..Tüm çorbaları ve ürünleri yer alıyordu.
Okadar da süslüydü ki herkes bayıldı:)


Koroplast'ın en yeni ürünlerinden oluşan bir pakette vardı içinde banyo ve mutfak çöp poşeti, buzdolabı poşeti ki; yaz geliyor benim çok işime yarayacak...
Fırın torbası ve cırtcırtlı streç filmde vardı
Teşekkürler KOROPLAST!!!








Teşekkürler Mavala ojenize bayıldım renkleri muhteşem..


Bu da muhteşem organizasyonun muhteşem pastası Bu görüntüsü güzel tadı özel pasta için Tarçın Pasta Evi'ne ve Fatma hanım'a teşekkür ederim.



Pastel'in marka temsilcisi Sofi hanım pastel kutularımızı dağıtırken;


Buda pastel kutularına hayranlıkla bakarken...

Kokusuna bayıldığımız she parfümlerimiz.



Veee günün şaheseri Unibaby sepetimiz..
İçinde hem annelere hem de çocuklara hediyeler vardı.
makyaj temizleme mendili ve çocuklar için antibakteriyel el temizleme mendilleri en sevdiklerimden oldu.



 Değerli yazarımız HAVVANUR İNCEKARA'DAN İNSANLAR VE TAŞLAR adlı kitabına çok sevindim
En kısa zamanda okuyacağım ve yorumlarımı paylaşacağım.





Yine sponsorlarımızdan Revigen'in Anti Stress Saç Bakım Şampuanı


Almira kozmetik'ten süper maskelerimiz ve indirim çeklerimiz'de vardı


Orkide hareketi'de Sıvı yüz temizleyici hediye etti



HERDEKORA  ile mutfaklarımız masalarımız süslenecek magnet ve kalemlik çok şık değilmi...

DORE'de o çok şık çoraplarını hediye etti



Tavsiye kanalı  bizlere çok cici bileklik hazırlamış 




Bu etkinlikte bizleri hediyeleri ile onure eden tüm sponsorlara ve emeği geçen .ilknurundunyasi'na  tekrar Teşekkür ediyorum

1 yorum:

  1. Geleneksellessin ve tekrari olsun inşallah guzel bir gündü katildiginiz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için çok öemli!!!