6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bal köpüğünün blogerlar buluşmasına gittim

Merhaba bugün yeni ve çok güzel bir etkinliğe katıldım. Sevgili balköpügünün bloğununun davetine gittik ilknurundünyası ve kereminannesi ile birlikte.
Önce yeşil ve mavinin bir arada olduğu güzel bir yoldan yürüyerek çubuklu hayal kahvesine gittik.Bizleri bekleyen özenle hazırlanmış kahvaltı masasına oturduk.

Harika kahvaltı eşliğinde birçok bloggerla tanıştım. Çok güzel ikramları ve hediyeleri vardı bizler için sevgili Gizem'in sürprizleri  muhteşemdi çok şık bir Bakraş çantasının içinde Apolena'nın  hazırladığı minik çanta çok şirindi Emotion'nun pembe kokusuna bayıldım Golden rose tarafından verilen ojelerin renkleri çok güzeldi. Bu güzel organizasyon için sevgili Gizem'e ve sponsorlara sonsuz teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için çok öemli!!!